کاشت ابرو روی تاتو؛ بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
17:29
چهار شنبه 3 فروردين 1401

برای افزایش تراکم ابروها چه روشی را انتخاب کنیم؟ یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از مراجعه کنندگان را به خود مشغول می کند تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو است، اما بهتر است بدانید برای افزایش تراکم ابرو، کاشت ابرو روی تاتو نیز گزینه مناسبی است.

برخلاف آنچه در گذشته دیده ایم، دنیای امروز طرفدار سادگی و چهره های طبیعی است; این بدان معناست که هرچه ابروهای شما پهن تر و پرپشت تر باشد، زیباتر خواهید بود. اما عوامل مختلفی می توانند باعث ریزش و نازک شدن ابروها شوند. به عنوان مثال، افزایش سن، بیماری و عوامل ارثی تاثیر زیادی بر حجم ابروها دارند.

اگر می خواهید ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشید با کلینیک کاخ سفید همراه باشید. ما اطلاعات جامعی در مورد امکان کاشت و ترمیم ابرو روی تاتو ارائه می دهیم.

کاشت ابرو روی تاتو؛ بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ
با افزایش سن، ابروهای ما شروع به ریزش و نازک شدن می کنند و این ممکن است باعث شود که ما پیرتر به نظر برسیم. در مقابل، ابروهای پرپشت تر، ما را جوان تر، شاداب تر و زیباتر نشان می دهند. راه های زیادی برای دستیابی به ابروهایی حجیم و زیبا وجود دارد. اما کدام روش مناسب است؟

انتخاب از بین روش های موجود بستگی به این دارد که آیا شما به دنبال نتایج بلند مدت هستید یا نتایج کوتاه مدت. انتخاب هر یک از روش های زیر باید پس از انجام آزمایشات لازم و مشورت با متخصص انجام شود.

به یاد داشته باشید که در دنیای امروز داشتن ابروهای طبیعی و پرپشت بسیار محبوب است و کاشت ابرو روی تاتو یک گزینه ایده آل است. اما برای درک اینکه تفاوت های اصلی بین کاشت ابرو، تاتو و میکروبلیدینگ چیست، به توضیح مختصری در مورد هر یک می پردازیم.

کاشت ابرو چیست؟
یکی از روش های مناسب که نتایج دائمی دارد و دوره نقاهت کوتاهی دارد، کاشت و کاشت ابرو طبیعی است. با کمک کاشت ابرو می توانید تراکم و حجم ابروهای خود را به اندازه دلخواه افزایش دهید.

برای انجام کاشت ابرو به جراحی مجرب و ماهر نیاز دارید. در ترمیم ابرو به 250 تا 400 تار مو نیاز خواهید داشت که اغلب از بانک موهای پشت یا پشت گوش برداشته می شود. پس از برداشتن گرافت ها، موها یکی یکی در ناحیه ابرو قرار می گیرند. این فرآیند بین 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

توجه داشته باشید که کاشت ابرو از بی حسی موضعی برای کاهش درد و ناراحتی حین جراحی استفاده می کند. با این حال، پس از جراحی و از دست دادن بیهوشی، بیماران ممکن است کمی قرمزی، تورم، درد و پوسته پوسته شدن در محل جراحی را تجربه کنند. به طور کلی برای رسیدن به نتیجه نهایی باید بین 6 ماه تا 1 سال صبر کنید. در این دوره شاهد ریزش و رشد مجدد مو خواهید بود.

تاتو ابرو چیست؟
تاتو ابرو یکی از قدیمی ترین روش ها برای نشان دادن تراکم ابروها است. در این روش که نوعی تاتو است، رنگدانه ها به زیر پوست تزریق می شود. این باعث می شود که ابروها پررنگ نشان داده شوند. به همین دلیل دیگر فضاهای خالی مو دیده نمی شود و ابروهای پهن تری خواهید داشت.

ناگفته نماند که به دلیل تیرگی و یکنواختی که در ابروها به دلیل تاتو ایجاد می شود، کاشت ابرو تاثیر فوق العاده ای در تاتو دارد. زیرا در صورت ریزش برخی از فولیکول های مو، دیگر فضای خالی آنها قابل مشاهده نخواهد بود.

میکروبلیدینگ چیست؟
یکی از انواع روش های تاتو که از رنگدانه های بهتری استفاده می کند میکروبلیدینگ است. در این روش به جای استفاده از دستگاه تاتو، تاتو با دست انجام می شود. برای این منظور به کمک سوزن های مخصوص خطوط ظریفی شبیه موهای طبیعی بین ابروهای فرد کشیده می شود. در این روش از بی حسی موضعی نیز استفاده خواهد شد.

میکروبلیدینگ یک تکنیک تخصصی نیست و اغلب در سالن های زیبایی انجام می شود. در این روش کمی تورم و قرمزی در ابروها و بالای چشم ها دیده می شود که این علائم در عرض یک هفته کاهش می یابد. میکروبلیدینگ نسبت به کاشت ابرو زمان کمتر و هزینه کمتری دارد، اما به اندازه تاتوهای سنتی دوام ندارد و بیش از 40 درصد رنگدانه ها به مرور زمان محو می شوند.



تعداد بازدید از این مطلب: 132
بازدید : 132

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر